Rebranding Twojej marki – kompleksowo

Koncepcje zmiany wizerunku i komunikacji.
Realizujemy cele biznesowe organizacji, przeprowadzając je przez proces rebrandingu.

Rozumiemy mechanizmy i procesy zakupowe zarówno w sektorze B2B, jak i B2C.
Zbuduj wspólnie z nami skuteczną komunikacje Twojej marki w nowoczesnej odsłonie. Zmień logo, szatę graficzną i wykonaj profesjonalną stronę internetową oraz wszelkie materiały sprzedażowe. 

Odtwórz film
Wstrzymaj film

6 przykładowych projektów INTHESKY

  • 1. Mindbox
  • 2. J.King
  • 3. JK Deweloper
  • 4. JUSKY
  • 5. PTSS
  • 6. CarSPA
Naszym zadaniem był kompleksowy rebranding i opracowanie spójnej i silnej identyfikacji wizualnej marki Mindbox na przykładzie projektu strony internetowej.

Przed realizacją projektu Mindbox Group skupiał wszystkie usługi pod jedną marką. Dynamiczny rozwój organizacji wpłynął na decyzję o wydzieleniu dwóch osobnych brandów. Naszym zadaniem było stworzenie osobnej identyfikacji wizualnej dla marki Mindbox, świadczącej usługi IT, oraz Mindworkers, odpowiedzialnej za rekrutacje i bodyleasing.

Najważniejszym elementem projektu było zaprojektowanie oraz wdrożenie customowych witryn internetowych.
J.King, spółka inwestycyjna CHS Holding, rozpoczęła działania związane z inwestycjami deweloperskimi. Projekt rebrandingu miał za zadanie uwiarygodnić historię inwestycyjną firmy w oczach przyszłych Klientów indywidualnych kupujący mieszkania. Współpraca zakładała również stworzenie nowej marki wspomnianego dewelopera – JK Deweloper.

Zakres prac: stworzenie nazwy, projekt logo, brand hero (kreacja postaci Szopa), projekt opakowań, fotografia, produkcja video
Branding nowej spółki deweloperskiej realizującej inwestycje budownictwa mieszkalnego oraz komercyjnego.
JUSKY, firma handlowa wyspecjalizowana w niszowym produkcie – nożach bezpiecznych, poprosiła nas o wykonanie kompleksowego projektu rebrandingu. Jednym z jego strategicznych celów było stworzenie wielojęzykowego sklepu on-line, który otworzył drogę do rozpoczęcie sprzedaży w internecie.
Otworzyliśmy największemu w Polsce Stowarzyszeniu Studentów Stomatologii drogę do komercjalizacji w internecie.

Oprócz przeprowadzenia gruntownych zmian w identyfikacji wizualnej, stworzyliśmy narzędzie – serwis internetowy o niestandardowych funkcjonalnościach.

Przykładowe funkcjonalności:
• możliwości zapisów, sprzedaży i hosotwania webinarów,
• organizacji sprzedaży dostępów do konferencji naukowych,
• bazie wiedzy wraz z wielopoziomowy systemem dostępu do materiałów,
• publikację news’ów z poziomu centrali organizacji oraz niezależną administrację dla oddziałów poszczególnych miast
Naszym zadaniem było przeprowadzenie złożonego projektu rebrandingu marki CarSPA w celu odświeżenia jej wizerunku. Wiedzieliśmy, że klient nie zgodzi się na całkowitą rezygnację ze znaku w formie połączenia minimalistycznego kwadratu i typografii. Ponadto, cały wizerunek miał być utrzymany w minimalistycznej formie. Kwadrat został rozcięty i ewoluował w ramkę, która stała się przewodnim motywem graficznym marki.

ZAKRES PRAC:

– system identyfikacji wizualnej,
– spektrum kilkudziesięciu projektów graficznych, takich jak: broszury i katalog, bannery, billboardy, materiały użytkowe dla klientów,
– komunikacja w social media,
– zestaw fotografii wizerunkowych i filmów video wykonanych przez ITS Production House na potrzeby projektowania graficznego (Zobacz film).

Salony CarSPA®, działające na polskiej scenie kosmetyki samochodowej od 2008 roku, to lata obecności na rynku i praktyki w branży auto detailingu. Wśród partnerów CarSPA może z dumą wymienić możemy takie legendy motoryzacyjne, jak Ferrari czy Porsche.

Porozmawiajmy o indywidualnych potrzebach Twojego biznesu

Zostaw nam kilka informacji oraz dane kontaktowe. Wrócimy do Ciebie z propozycją darmowej konsultacji on-line i indywidualną wyceną.
Poznaj wycenę Ok, porozmawiajmy!

Jak przebiega proces współpracy z naszym Studio?

Warsztaty / Biznes

Poznajemy Ciebie, Twój biznes i jego potrzeby. Ustalamy cele strategiczne dla projektu. Upewniamy się, że wszyscy patrzą w tym samym kierunku. 

Współpracę rozpoczynamy od merytorycznego briefingu, który przeprowadzamy w formule kilkugodzinnych warsztatów.

  • poznamy historię firmy, portfolio produktów i usług
  • zdefiniujemy buyer persony
  • odkryjemy wartości organizacji i przewagi konkurencyjne
  • ustalimy styl komunikacji, który marka docelowo osiągnie
  • wskażemy właściwy archetyp i pokażemy jego wagę w procesie budowania tożsamości marki
  • określimy cele strategiczne projektu 

Warsztaty / Design 

Znajdźmy wspólny język. Kiedy poznaliśmy już świat Waszego biznesu – czas, aby zaprosić Was do naszego.

Nawiązując nić porozumienia w kwestii estetyki oraz zawodowej nomenklatury, przyszłe rozmowy o projektach staną się o wiele bardziej klarowne.

  • pokażemy wartość naszego podejścia do procesu rebrandingu
  • opowiemy o elementach, które składają się na system komunikacji marki
  • przeprowadzimy warsztaty w celu zrozumienia procesu doboru kolorystyki oraz typografii
  • omówimy specjalnie przygotowane moodboardy nawiązujące do Waszej marki
  • przygotujemy brief w oparciu o wszelkie wskazówki projektowe

Prezentacja koncepcji

Zapraszamy Cię na pierwsze spotkanie z nowym wizerunkiem Twojego biznesu. Koncepcję prezentujemy na rzeczywistych przykładach przyszłych działań komunikacyjnych i reklamowych Twojej marki. 

Zespół projektowy, na który składa się kreatywny project manager, copywriter oraz dwóch projektantów graficznych w około 14 dni roboczych przygotuje dla Ciebie dwie unikalne propozycje nowego brandingu.

Efektem naszej pracy jest obszerna prezentacja, na którą składa się:

1. Naming, jeżeli tworzymy nową markę,
2. Projekt logo, dobór typografii i kolorystyki,
3. Opracowanie stylu ikonografii,
4. Projekt motywu graficznego i świata marki,
5. Wizualizacje koncepcji na wybranych przykładach projektowych, dopasowanych do Twojego biznesu,
6. Copywritingu (tagline, slogan, claim’y oraz krótki tekst o marce).

Co dalej? Wdrożenie!

Etap przekazania materiałów jest z natury bardzo ekscytujący. Masz bowiem „w rękach” nowy system komunikacji wizualnej. Po wszystkim, u biznesowo świadomych Klientów rodzi się pytanie – Co dalej?

Skuteczny branding to taki, który zostaje wdrożony, a nie taki, który jest chowany do szuflady.

Do działań nazywanych wdrożeniem możemy zaliczyć: 

 

PRACE GRAFICZNE:

  • komunikacja digital, np. grafiki do mediów społecznościowych, mailing

  • komunikacja non-digital, np. witryna lokalu, oznakowanie pojazdów, reklama outdoor, wszelkiego rodzaju wydruki

 

CONTENT FOTO–VIDEO:

 

NARZĘDZIA DIGITAL:

• strona WWW – dowiedz się więcej
• e-commerce

 

Ile to kosztuje? 

Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie. Możesz polegać na naszym szczerym doradztwie – nie sprzedamy Ci rzeczy, której nie potrzebujesz. Kwoty, które poznasz składają się na budżet, który pozwala przeprowadzić kompleksowy projekt rebrandingu. Naciśnij „+” aby poznać ceny.

  1. Naming
    Stworzenie chwytliwej nazwy dla Twojego biznesu. W tym działaniu liczy się łatwość zapamiętania, zapisu oraz unikalność. Pracując nad nazwą analizujemy bazy patentowe, kontekst kulturowy oraz dostępność domen internetowych. 

    od 2000 zł netto 

  2. Warsztaty biznes + design

    Stworzenie chwytliwej nazwy dla Twojego biznesu. W tym działaniu liczy się łatwość zapamiętania, zapisu oraz unikalność. Pracując nad nazwą analizujemy bazy patentowe, kontekst kulturowy oraz dostępność domen internetowych. 

    od 2000 zł netto 

  3. Koncepcja brandingu

    Koncepcja brandingu w INTHESKY Branding Studio składa się z projektu logo, doboru kolorystyki marki i krojów pisma, konceptu graficznego motywu przewodni, piktogramów, unikalnego stylu ilustracji oraz innych elementy, które składają się na świat graficzny marki. 

    od 15 000 zł netto 

  4. Strona WWW

    W zależności od Twoich potrzeb zasugerujemy budżetowe rozwiązania internetowe lub w pełni indywidualny, pracochłonny proces stworzenia customowego projektu witryny WWW o niestandardowych rozwiązaniach.

    od 5000 zł netto – budżetowe rozwiązanie
    od 40 000 zł netto – custom design&development 

  5. Projektowanie graficzne

    Twoja marka będzie potrzebowała materiałów do sprzedaży i komunikacji. Dla każdego przypadku jest to inny zestaw prac, na który mogą składać się np. prezentacje ofertowe, katalogi, projekt stanowiska targowego, reklama wielkoformatowa, oznakowanie pojazdów czy system wayfindingu w budynku firmy. 

    wycena indywidualna

  6. Fotografia i film 

    Realizacja sesji zdjęciowych pracowników, usług i produktów na potrzeby projektowania materiałów reklamowych oraz komunikacji marki w internecie. Produkcja filmów wizerunkowych, employer brandingowych oraz reklamowych. 

    od 10 000 zł netto 

Jak współpracę z nami oceniają Klienci?

  • 1 1. „Ekipa INTHESKY wsparła rozwój mojej marki poprzez opracowanie brandingu i projektu graficznego naszej strony www. To ludzie, którym 100 razy mówisz "nie wiem", wplatasz pomiędzy słowa "lekko, zdrowo, soczyście" i dostajesz dokładnie to, o czym nawet nie wiedziałeś, że marzysz ;)”

    Monika Ciesielska
    Właściciel, Dr Lifestyle
  • 2 „Opracowana przez INTHESKY koncepcja pomogła nam wyróżnić się na rynku cateringów dietetycznych. Wybraliśmy pierwszy z przedstawionych konceptów, który okazał się strzałem w 10!”

    Jacek Dawidowicz
    Prezes Zarządu, TAJM.PL
  • 3 „Nowy branding spełnia wszystkie nasze cele i wymagania, jest spójny, estetyczny i pozostawia nam pewną elastyczność. ITS pomogli nam zmierzyć się z problemami, które uniemożliwiały nam samodzielne wypracowanie koncepcji na identyfikację wizualną firmy. Bardzo doceniamy ITS za kompleksowe wsparcie i łatwość w komunikacji.”

    Elżbieta Urbanowicz
    Marketing Manager, Code Poets

Nasi klienci

Citronex
EFL Grupa Agricole
Motorpol Wrocław
Toyota
Pasibus
Wago
Deichmann
CShark
Angry Nerds
MindBox

Strona korzysta z cookies.

Szczegóły znajdziesz w polityce prywatności.

This site is registered on wpml.org as a development site.