O kliencie
Wrocławski Foodtruck, który podbił podniebienia w całej Polsce, doczekał się swojej wersji stacjonarnej w postaci lokalu przy ulicy Włodkowica. Osiem Misek zaraża miłością do kuchni azjatyckiej. Wiemy co mówimy, próbowaliśmy całe menu!
Zadanie
Kompleksowe podejście do rebrandingu marki. Wraz z liftingiem znaku stworzyliśmy nowy system identyfikacji wizualnej.
wykonane prace:
- rebranding logotypu,
- utworzenie nowego systemu identyfikacji wizualnej marki,
- opracowanie treści oraz elementów wizualnych (KV, ikonografia) dla prezentacji marki,
- na potrzeby projektowania graficznego, ITS Production House wykonał zestaw fotografii wizerunkowych,
- skład menu, opracowanie grafik dla komunikacji social media,
- wdrożenie witryny opartej o rozwiązania platformy WordPress.
Założenia
Stworzenie unikatowego wizerunku marki, opartego o motyw neonu, który stanowi ważny element wystroju restauracji.






