O kliencie:
JUSKY to firma handlowa z Wrocławia, która od 2004 roku dostarcza specjalistyczne rozwiązania w zakresie narzędzi tnących dla wielu sektorów biznesu.
Zadanie:
Współpracę rozpoczęliśmy od opracowania koncepcji nowej identyfikacji wizualnej, która następnie została wdrożona w obszar materiałów biurowych oraz reklamowych. Najważniejszym elementem projektu była indywidualnie zaprojektowana wizerunkowa witryna internetowa połączona z rozbudowanym sklepem. Dla ponad 300 produktów INTHESKY Production House wykonał materiały fotograficzne oraz filmy prezentujące sposób posługiwania się danym nożem. Obie strony www powstały w wersjach desktop i mobile oraz w czterech wersjach językowych: polskim, angielskim, czeskim i rosyjskim, co było niezbędne ze względu na rozbudowaną sieć sprzedaży firmy JUSKY.
Zakres wykonanych prac:
– rebranding,
– logotyp,
– system identyfikacji wizualnej,
– ikonografia,
– materiały biurowe,
– materiały reklamowe (ulotki, katalog)
– 4-językowa customowa wizerunkowa strona www w wersji desktop i mobile,
– 4-językowy sklep internetowy w wersji desktop i mobile,
– fotografia produktowa,
– filmy produktowe.







