Klient
JKing
Zakres
Rebranding, brand identity, identyfikacja wizualna, ikonografia, strona www, materiały biurowe, rebranding
Naszym zadaniem był rebranding istniejącego znaku J.KING oraz stworzenie spójnego systemu identyfikacji. Celem projektu było utworzenie profesjonalnego wizerunku, który wzbudzi zaufanie odbiorców. Założeniem było zachowanie korony jako szeroko rozpoznawalnego w środowisku branżowym motywu. Dzięki zastosowaniu szeryfowych krojów pism, minimalistycznemu spojrzeniu na motyw korony oraz dobraniu szlachetnej kolorystyki udało nam się wypracować elegancki i poważny wygląd marki.
ZAKRES PRAC:
– rebranding logotypu,
– księga znaku,
– zestaw materiałów biurowych (CI),
– ikonografia,
– opracowanie funkcjonalności, projektu graficznego oraz wdrożenie strony www.jking.pl
Spółka J.King, będąca częścią grupy kapitałowej CHS Holding, zajmuje się inwestowaniem w biznesy o zróżnicowanym profilu – od pożyczek krótkoterminowych, przez produkcję i handel pojemnikami na odpady, po projekt IT oraz centrum motoryzacyjne Highway Serwis.