O kliencie
Spółka J.King, będąca częścią grupy kapitałowej CHS Holding, zajmuje się inwestowaniem w biznesy o zróżnicowanym profilu – od pożyczek krótkoterminowych, przez produkcje i handel pojemnikami na odpady, po projekt IT oraz centrum motoryzacyjne Highway Serwis.
Zadania
Rebranding istniejącego znaku oraz stworzenie spójnego systemu identyfikacji. Celem projektu było utworzenie profesjonalnego wizerunku, który wzbudzi zaufanie odbiorców. Zakres wykonanych prac:
- rebranding logotypu,
- księga znaku,
- zestaw materiałów biurowych (CI),
- ikonografia,
- opracowanie funkcjonalności, projektu graficznego oraz wdrożenie strony www.jking.pl
Założenia
Zachowanie korony jako szeroko rozpoznawalnego w środowisku branżowym motywu. Dzięki zastosowaniu szeryfowych krojów pism, minimalistycznemu spojrzeniu na motyw korony oraz dobraniu szlachetnej kolorystyki udało nam się wypracować elegancki i poważny wygląd marki.














