Klient
Fogo
Zakres
Branding, strona www, materiały biurowe, naming, branding, fotografia, brand identity, identyfikacja wizualna
Naszym zadaniem było opracowanie nazwy oraz kompletny branding marki. Fogo oznacza w języku portugalskim ogień. Branding kawy Fogo, tak samo jak produkt, jest ekskluzywny. Motyw przewodni w projektowaniu to właśnie ogień (występujący dyskretnie w znaku marki), iskry i płomień (będące wszechobecne w fotografii produktu) oraz lawa jako motyw graficzny uszlachetniający opakowania oraz materiały biurowe.
ZAKRES PRAC:
– logo,
– projekt księgi znaku,
– materiały biurowe,
– opakowanie produktu,
– strona www wyposażona w sklep on-line,
– fotografie wizerunkowe produktu wykonane przez ITS Production House.
Kawa Fogo to zawsze świetny wybór. Tworzona przez pasjonatów, którzy jak mało kto znają potrzeby i preferencje kawoszy. Fogo to niszowy producent, który oferuje produkt najwyższej jakości.