Klient
Feelgood Essentials
Zakres
Branding, branding, projekt opakowań, brand identity, identyfikacja wizualna, ikonografia
Marka Feelgood Essentials, której przeprowadziliśmy rebranding powstała w londyńskiej kawiarni, gdzie właściciele, oprócz kawy i przekąsek, rozpoczęli sprzedaż olejków zapachowych oraz olejów CBD własnej produkcji.
FGE stawia na edukację z zakresu zdrowia psychicznego oraz dobroczynnego wpływu olejków konopnych na ciało i umysł człowieka. Przeprowadziliśmy rebranding, któremu przyświecała idea bezkompromisowego minimalizmu. Operowaliśmy typografią i przestrzenią, by zbudować unikatowy wizerunek marki. Stworzyliśmy nieoczywistą ikonografię, w której również zawarliśmy zabawę typografią. Całości dopełnia mocny akcent kolorystyczny, nadający projektowi nowoczesności.
*Przedstawiony projekt jest jedną z opracowanych przez nas koncepcji.
ZAKRES PRAC:
– identyfikacja wizualna,
– logotyp,
– ikonografia,
– projekt etykiet i ulotki.



