Feelgood Essentials logo i butelki z olejkiem 2

Klient

Feelgood Essentials

Zakres

Branding, identyfikacja wizualna, ikonografia, branding, projekt opakowań, brand identity

Marka Feelgood Essentials, której przeprowadziliśmy rebranding powstała w londyńskiej kawiarni, gdzie właściciele, oprócz kawy i przekąsek, rozpoczęli sprzedaż olejków zapachowych oraz olejów CBD własnej produkcji.

FGE stawia na edukację z zakresu zdrowia psychicznego oraz dobroczynnego wpływu olejków konopnych na ciało i umysł człowieka. Przeprowadziliśmy rebranding, któremu przyświecała idea bezkompromisowego minimalizmu. Operowaliśmy typografią i przestrzenią, by zbudować unikatowy wizerunek marki. Stworzyliśmy nieoczywistą ikonografię, w której również zawarliśmy zabawę typografią. Całości dopełnia mocny akcent kolorystyczny, nadający projektowi nowoczesności.

*Przedstawiony projekt jest jedną z opracowanych przez nas koncepcji.

ZAKRES PRAC:
– identyfikacja wizualna,
– logotyp,
– ikonografia,
– projekt etykiet i ulotki.

Feelgood Essentials ulotka i butelka z olejkiem Feelgood Essentials koperta, ulotka i butelka z olejkiem Feelgood Essentials butelki z olejkami Feelgood Essentials ulotka

Strona korzysta z cookies.

Szczegóły znajdziesz w polityce prywatności.

This site is registered on wpml.org as a development site.