O kliencie
Prężnie rozwijająca się firma z sektora IT, specjalizacji FinTech. Posiadająca swoje siedziby we Wrocławiu, Katowicach oraz Bielsku Białej,
w których pracuje obecnie ponad 200 osób.
Zadanie
Dokonanie kompletnego rebrandingu marki z okazji 6 lecia istnienia.
Szczegółowy zakres prac:
- rebranding logotypu
- utworzenie nowego systemu identyfikacji wizualnej marki
- wykonanie szeregu projektów graficznych
- od materiałów biurowych, przez szablony prezentacji, po ikonografię
- wykonanie przez ITS Production House zestawu fotografii wizerunkowych reprezentujących firmę oraz materiałów video ukazujących środowisko pracy CSHARK „od zaplecza”
- opracowanie funkcjonalności oraz projektu graficznego, wdrożenie strony www.cshark.com
Założenia
Nadrzędnym założeniem była prostota i czytelność. Projekt miał być funkcjonalny, dopasowany do zmiennych potrzeb komunikacji klienta.
W logotypie, jak i w projektach graficznych widać nawiązania do kodu informatycznego. Mocnym wyróżnikiem CSHARK jest kolorystyka – niepopularna i odważna. Dla zwiększenia czytelności przekazów zaprojektowaliśmy dwa zestawy ikonografii, poświęcone pojęciom prostym
i złożonym.



















