O kliencie
Salony CarSPA®, działające na polskiej scenie kosmetyki samochodowej od 2008 roku, to lata obecności na rynku i praktyki w branży auto detailingu. Wśród partnerów CarSPA może z dumą wymienić możemy takie legendy motoryzacyjne, jak Ferrari czy Porsche.
Zadania
Przeprowadzenie złożonego projektu rebrandingu. Utworzenie systemu identyfikacji wizualnej oraz jego konsekwentne wdrożenie w spektrum kilkudziesięciu projektów graficznych, takich jak: broszury i katalog, bannery, billboardy, materiały użytkowe dla klientów, oprawę komunikacji social media, nowoczesna strona www oraz wiele innych. Dodatkowo, ITS Production House zapewnił oprawę fotograficzno-filmową projektu, dostarczając materiały takie jak ten.
Założenia
Wiedzieliśmy, że klient nie zgodzi się na całkowitą rezygnację ze znaku w formie połączenia minimalistycznego kwadratu i typografii. Ponadto, cały wizerunek miał być utrzymany w minimalistycznej formie. Kwadrat został rozcięty i ewoluował w ramkę, która stała się przewodnim motywem graficznym marki.















