Klient
CarSPA
Zakres
Branding, identyfikacja wizualna, ikonografia, strona www, branding, fotografia, produkcja video
Naszym zadaniem było przeprowadzenie złożonego projektu rebrandingu marki CarSPA w celu odświeżenia jej wizerunku. Wiedzieliśmy, że klient nie zgodzi się na całkowitą rezygnację ze znaku w formie połączenia minimalistycznego kwadratu i typografii. Ponadto, cały wizerunek miał być utrzymany w minimalistycznej formie. Kwadrat został rozcięty i ewoluował w ramkę, która stała się przewodnim motywem graficznym marki.
ZAKRES PRAC:
– system identyfikacji wizualnej,
– spektrum kilkudziesięciu projektów graficznych, takich jak: broszury i katalog, bannery, billboardy, materiały użytkowe dla klientów,
– komunikacja w social media,
– zestaw fotografii wizerunkowych i filmów video wykonanych przez ITS Production House na potrzeby projektowania graficznego (Zobacz film).
Salony CarSPA®, działające na polskiej scenie kosmetyki samochodowej od 2008 roku, to lata obecności na rynku i praktyki w branży auto detailingu. Wśród partnerów CarSPA może z dumą wymienić możemy takie legendy motoryzacyjne, jak Ferrari czy Porsche.






