Bike Republic – logo 2

Klient

Bike Republic

Zakres

WWW, ikonografia, strona www, materiały biurowe, fotografia, rebranding, identyfikacja wizualna

Zadaniem było przeprowadzenie rebrandingu marki oraz wprowadzenie Bike Republic na wyższy poziom prezentacji on-line. Rebranding Bike Republic to stworzenie prezentacji marki dedykowanej pozyskaniu inwestorów w działaniach crowdfundingowych.

ZAKRES PRAC:

– rebranding logotypu,
– utworzenie nowego systemu identyfikacji wizualnej marki,
– opracowanie treści oraz elementów wizualnych (ikonografia, infografiki) dla prezentacji marki,
– wykonanie przez ITS Production House zestawu fotografii wizerunkowych na potrzeby projektowania graficznego,
– skład prezentacji, opracowanie grafik dla komunikacji social media,
– wdrożenie witryny opartej o rozwiązania platformy WordPress.

Bike Republic to start-up, który rozpoczął swoją działalność w 2017 roku. Projekt prowadzony przez pasjonata, którego świat kręci się wokół rowerów.

BikeRepublic motyw graficzny Bike Republic widok strony www BikeRepublic 2 Bike Republic – ikonografia BikeRepublic 3

Strona korzysta z cookies.

Szczegóły znajdziesz w polityce prywatności.

This site is registered on wpml.org as a development site.