O kliencie. Bike Republic to start-up, który rozpoczął swoją działalność w 2017 roku. Projekt prowadzony przez pasjonata, którego świat kręci się wokół rowerów.
Zadanie. Rebranding marki. Wprowadzenie Bike Republic na wyższy poziom prezentacji on-line. Głównym celem projektu było stworzenie prezentacji marki dedykowanej pozyskaniu inwestorów w działaniach crowdfundingowych. Szczegółowy zakres wykonanych prac:
- rebranding logotypu,
- utworzenie nowego systemu identyfikacji wizualnej marki,
- opracowanie treści oraz elementów wizualnych (ikonografia, infografiki) dla prezentacji marki,
- na potrzeby projektowania graficznego, ITS Production House wykonał zestaw fotografii wizerunkowych,
- skład prezentacji, opracowanie grafik dla komunikacji social media,
- wdrożenie witryny opartej o rozwiązania platformy WordPress.
Założenia. Stworzenie nowoczesnego wizerunku marki, dzięki któremu marka wyróżni się na tle konkurencji. Położenie mocnego nacisku na przedstawienie problematyki, na którą odpowiedzią są właśnie usługi Bike Republic.








