INTHESKY Branding

Kreacja wizerunku marki to proces.
Tworzymy koncepcje brandingu i rebrandingu oraz przeprowadzamy ich kompleksowe wdrożenia.

Dobry branding umiejętnie łączy świat designu i biznesu. Oprócz świetnych walorów wizualnych i unikalności, powinien przede wszystkim podświadomie wpisywać się w oczekiwania Klientów Twojego biznesu. Skradać ich uwagę, budować zaufanie i relacje, a czasem podbijać serca.

Odtwórz film
Wstrzymaj film

Branding i rebranding – jak przebiega ten proces?

Warsztaty brandingowe i briefing

Poznajemy Ciebie, Twój biznes i jego potrzeby.

Warsztaty połączone z briefingiem prowadzimy u nas w studiu przy wrocławskim rynku lub w Waszej siedzibie. Zadajemy wiele istotnych pytań dotyczących funkcjonowania marki, jej produktów, usług oraz odbiorców. Definiujemy min. cechy marki, jej silne strony i przewagi konkurencyjne. Ta wiedza to dla nas podstawa, niezbędna dla stworzenia skutecznego projektu. Wszystkie wytyczne i informacje zostają zapisane w zredagowanym przez nas briefie.

Proces opracowania koncepcji

Brief zaakceptowany? No to zaczynamy!

Zespół projektowy, na który składa się kreatywny project manager, copywriter oraz dwóch grafików pracuje wspólnie nad stworzeniem unikalnych propozycji brandingu.

Efektem naszej pracy jest obszerna prezentacja zawierająca dwie niezależne koncepcje, w zakresie:

  • namingu, jeżeli tworzymy nową markę,
  • propozycji logo,
  • doboru typografii i kolorystyki,
  • opracowania stylu ikonografii,
  • projektu motywu graficznego i świata marki,
  • wizualizacji koncepcji na wybranych przykładach, dopasowanych do biznesu Klienta,
  • przykładowego copywritingu (tagline, slogan, claim’y oraz krótki tekst o marce).

Akceptacja lub ewolucja koncepcji

Przedstawiliśmy dwie propozycje. Co dalej?
Istnieją cztery możliwości.

  1. Jedna z przedstawionych koncepcji trafiła w sedno i od razu przechodzimy do jej wdrożenia.

    (20% projektów)

  2. Klient jest prawie przekonany do jednej z koncepcji. Rozmawiamy, mamy dwie serie zmian do dyspozycji. Wspólnie ustalamy co moglibyśmy udoskonalić w prezentowanym koncepcie. Po jednej lub dwóch seriach zmian dochodzimy do efektu, który w pełni satysfakcjonuje obie strony.

    (50% projektów)

  3. Klient widzi dużo wartości w obu koncepcjach, ale nie chce przyjąć żadnej z nich. W takiej sytuacji staramy się wyłapać najlepsze elementy i stworzyć na ich podstawie trzecią, zupełnie nową koncepcję, do której wciąż przysługuje jedna seria zmian.

    (20% projektów)

  4. Żadna z przedstawionych koncepcji nie spełnia oczekiwań Klienta. To trudne, ale trzeba o tym powiedzieć. Coś poszło nie tak! Jesteśmy otwarci na dialog, próbujemy dojść do rozbieżności, które zaprowadziły nas w to miejsce. Dowiadujemy się dlaczego według Klienta przedstawione propozycje nie wpisują się w brief. Ze zdobytymi informacjami wracamy do pracy na kolejną propozycją, do której wciąż przysługuje jedna seria zmian.

    Ze zdobytymi informacjami wracamy do pracy nad kolejną propozycją.

    (10% projektów)

Odbiór koncepcji brandingu marki

Elementy graficzne stworzone na potrzeby prezentacji stają się własnością Klienta.

W momencie odbioru koncepcji, wytworzone na potrzeby prezentacji elementy stają się własnością Klienta. Logo jest przekazywane we wszystkich niezbędnych formatach, wraz z księgą znaku.

Wdrożenie nowego wizerunku

Spójny wizerunek marki to podstawa.

Tworzymy listę projektów, których wytworzenie zapewni spójny wizerunek marki we wszystkich punktach styku z odbiorcami. Wdrożenie, jak i dalszą obsługę graficzną oraz prace nad stroną www i innymi narzędziami online realizujemy na zasadach time&material (rozliczeń czasu pracy zespołu). Dla naszych stałych Klientów stajemy się kreatywnym, graficznym rozszerzeniem ich firmy.

Uśmiech zadowolonego Klienta 😉

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji, zapraszamy do kontaktu.

Rebranding Wrocław — postaw na skuteczną komunikację swojej odmienionej marki

Proces budowania marki jest długotrwały i składa się na niego kilka czynników. O właściwy wizerunek dbać musisz nieustannie. Czasami obrana strategia po latach okazuje się niewystarczająca. Zmieniają się trendy, zmienia się też rynek, jego potrzeby. W takim przypadku warto pomyśleć o rebrandingu. Polega on nie tylko na odświeżeniu pewnych elementów designu marki, wprowadzeniu zmian w materiałach graficznych, ale również na poprawkach koncepcyjnych. Jako doświadczeni specjaliści zajmiemy się projektowaniem strategi i brandingiem Twojej marki.

Opracowanie koncepcji brandingu i rebrandingu marki

Działalność naszej agencji brandingowej opiera się o ścisłą współpracę z przedstawicielami firm. Mamy potrzebne doświadczenie, wiedzę, sprawdzamy aktualne trendy i umiemy przewidzieć, jak będzie zmieniał się marketing w najbliższym okresie. Każdy klient to z kolei ekspert w swojej branży i swojej dziedzinie. Umiejętnie łączymy naszą wiedzę z tą, jaką na temat swojego produktu bądź usługi posiada nasz zleceniodawca.

W pierwszej kolejności zapoznajemy się z działalnością marki, jej pozycją na rynku i prowadzonymi dotychczas działaniami. Chcemy określić nie tylko, jak wygląda proces sprzedaży i promocji, ale również poznać mocne strony marki, jej ograniczenia.

Mając odpowiednie zaplecze, możemy przystąpić do stworzenia briefu, który zostaje przekazany klientowi. Jego akceptacja oznacza przystąpienie do działania całego zespołu. Graficy, copywriterzy, projektanci opracowują wstępne koncepcje zgodnie z otrzymanymi wytycznymi. W zależności od ustalonego zakresu prac i potrzeby opracowujemy nowy naming, proponujemy zmiany w logo i całej identyfikacji wizualnej.

Dotychczasowa strategia marki a rebranding — damy znać klientom o wprowadzonych zmianach

Każdy projekt to inny zakres działań agencji reklamowej czy studia brandingowego. Kreowanie wizerunku Twojej firmy zależy od wielu czynników. Przemyślany branding bierze pod uwagę całość prowadzonych do tej pory przez markę działań. Planowana kreacja ma w swoim założeniu nie tylko zmiany w logotypie czy nazwie brandu. Twoi klienci muszą zostać poinformowani o tym, jak zmienia się wizerunek znanego im dotąd podmiotu. Z tego względu zajmiemy się obsługą strony www i social mediów Twojej firmy. Przedstawimy spójną koncepcję planowanych kampanii reklamowych i działań promocyjnych. Powstaną nowe chwytliwe slogany, podejmiemy się kompleksowego zaprojektowania całego zestawu grafik i materiałów reklamowych.

Posiadamy duże doświadczenie we współpracy z firmami z różnych branży. Wiemy, jak budować pozycję firmy na rynku zarówno w przypadku nowych podmiotów, jak i tych, które potrzebują odświeżenia.

Nowy wizerunek firmy — zaufaj specjalistom z Wrocławia

Nie bój się powierzyć rozwoju swojej marki zewnętrznej firmie. Mamy do tego odpowiednią wiedzę, doświadczenie w branży, ale i narzędzia. Jesteśmy partnerem godnym zaufania i oferujemy współpracę na najwyższym poziomie. Możemy zmienić wyobrażenia o Twojej firmie, odnawiając całkowicie identyfikację Twojej marki lub wprowadzając niewielkie, lecz potrzebne detale.

Cechuje nas staranność, kreatywność i terminowość. Każdy nasz zleceniodawca traktowany jest w sposób indywidualny. W pierwszej kolejności zwracamy uwagę na potrzeby klienta, a na ich podstawie pomagamy stworzyć nową strategię marketingową. Pracujemy nad tym, aby nazwa marki budziła pozytywne skojarzenia w odbiorcach. Dbamy o lepsze dopasowanie tworzonych materiałów graficznych i elementów identyfikacji do cech danej marki. W razie potrzeby możemy również zająć się jedynie doradztwem.

Sprawdź nas w realu

Korzystając z usług agencji kreatywnej, możesz zyskać nowych klientów i zwiększyć rozpoznawalność marki. Masz okazję również zażegnać kryzys i nadać swojej firmie nowy kierunek działania. Jeśli zechcesz z nami współpracować, stworzymy indywidualną wycenę i dopasujemy usługi do zapotrzebowania.

Porozmawiajmy o Tobie i Twoich potrzebach

Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie. Zależy nam, aby świadczone przez nas usługi idealnie wpisywały się w potrzeby klientów.
Poznaj wycenę Poznaj niezobowiązującą wycenę

Poznaj przykładowe realizacje
projektów brandingu i rebrandingu

  • Mindbox
  • Dr Lifestyle
  • TAJM
Przeprowadziliśmy kompleksowy rebranding i opracowaliśmy spójną i silną identyfikację wizualną marki Mindbox na przykładzie projektu strony internetowej.

Zakres prac: rebranding, identyfikacja wizualna, ikonografia, ilustracje, copywriting, projekt i wdrożenie strony www

Branża: IT
Nowa koncepcja wizualna została wdrożona do kluczowego elementu projektu – obszernej, customowej strony wwww zaprojektowanej w wersji desktopowej oraz mobilnej.

Zakres prac: rebranding, identyfikacja wizualna, ikonografia, autorskie ilustracje, projekt i wdrożenie strony www, materiały biurowe

Branża: Dietetyka
Naszym zadaniem było stworzenie kompleksowego projektu wizerunkowego, wprowadzenie marki na rynek. Od idei biznesowej, do startu dystrybucji, w cztery miesiące.

Zakres prac: branding, projekt opakowań, projekt strony www, fotografia, produkcja video

Branża: Gastronomia
Zobacz Portfolio Zobacz Portfolio

Dlaczego warto zainwestować w branding z INTHESKY?

  • 1 Praca nad brandingiem to więcej niż ładna kreacja wizualna. Nasze działania pomagają organizować procesy sprzedażowe i komunikację marki, co wpływa na skuteczność biznesową naszych Klientów.
  • 2 W ramach wdrożenia koncepcji powstają narzędzia, które wspierają prowadzenie biznesu. Strona WWW z dedykowanymi funkcjonalnościami, prezentacje firmowe czy materiały biurowe potrafią usprawnić działanie każdej organizacji.
  • 3 Definiujemy wartości i wizję, misję marki. Decydując się na stałe partnerstwo, wspieramy naszych Klientów w wyznaczaniu i osiąganiu kolejnych celów biznesowych.
  • 4 Na początku tworzymy unikalną, wpadającą w oko Klientów koncepcję. W dalszych krokach pilnujemy, aby podczas procesu wdrożenia nie straciła swojej jakości i spójności.

Referencje

„Ekipa INTHESKY wsparła rozwój mojej marki poprzez opracowanie brandingu i projektu graficznego naszej strony www. To ludzie, którym 100 razy mówisz "nie wiem", wplatasz pomiędzy słowa "lekko, zdrowo, soczyście" i dostajesz dokładnie to, o czym nawet nie wiedziałeś, że marzysz ;)”

Monika Ciesielska
Właściciel, Dr Lifestyle

„Opracowana przez INTHESKY koncepcja pomogła nam wyróżnić się na rynku cateringów dietetycznych. Wybraliśmy pierwszy z przedstawionych konceptów, który okazał się strzałem w 10!”

Jacek Dawidowicz
Prezes Zarządu, TAJM.PL

„Nowy branding spełnia wszystkie nasze cele i wymagania, jest spójny, estetyczny i pozostawia nam pewną elastyczność. ITS pomogli nam zmierzyć się z problemami, które uniemożliwiały nam samodzielne wypracowanie koncepcji na identyfikację wizualną firmy. Bardzo doceniamy ITS za kompleksowe wsparcie i łatwość w komunikacji.”

Elżbieta Urbanowicz
Marketing Manager, Code Poets

Nasi klienci

Citronex
EFL Grupa Agricole
Motorpol Wrocław
Toyota
Pasibus
Wago
Deichmann
CShark
Angry Nerds
MindBox

Strona korzysta z cookies.

Szczegóły znajdziesz w polityce prywatności.

This site is registered on wpml.org as a development site.