Porozmawiajmy o indywidualnych potrzebach Twojego biznesu
Jak przebiega proces współpracy?
Szykujemy się do startu
Poznajemy Ciebie, Twój produkt i jego potrzeby. Upewniamy się, że przyświeca nam ta sama wizja.
Spotkanie briefingowe prowadzimy u nas w studiu, Twojej siedzibie lub on-line. Współpracujemy zarówno z lokalnymi Klientami, jak i tymi funkcjonującymi w innych strefach czasowych.
Przygotowując się do pracy zadajemy wiele istotnych pytań dotyczących funkcjonowania marki, jej produktów oraz odbiorców. Definiujemy min. cechy marki, jej silne strony i przewagi konkurencyjne. Ta wiedza to dla nas podstawa, niezbędna dla stworzenia skutecznego projektu. Wszystkie wytyczne i informacje zostają zapisane w zredagowanym przez nas briefie.
Koncepcja graficzna produktu
Zapraszamy Cię na pierwsze spotkanie z wizerunkiem Twojego produktu. Koncepcję prezentujemy na rzeczywistych przykładach Twoich przyszłych opakowań i działań reklamowych.
Zespół projektowy, na który składa się kreatywny project manager, copywriter oraz projektant graficzny w około 14 dni roboczych przygotują dla Ciebie dwie unikalne propozycje brandingu.
Efektem naszej pracy jest obszerna prezentacja, o przykładowym zakresie:
- namingu, jeżeli tworzymy nową markę,
- propozycji logo,
- doboru typografii i kolorystyki,
- opracowania stylu ikonografii,
- projektu motywu graficznego i świata marki,
- wizualizacji koncepcji na wybranych przykładach,
- przykładowego copywritingu (tagline, slogan, claim’y oraz krótki tekst o marce).
Do przedstawionych prac nasz proces kreatywny zakłada 2 rundy wprowadzania zmian. Zmiany mogą być również prośbą o zupełnie nową koncepcję, gdyby pierwsze dwie nie spełniły Twoich oczekiwań.
Projektowanie graficzne
Będziesz potrzebować materiałów do komunikacji i reklamy. Poruszając się w ramach wypracowanego na etapie koncepcji brandingu stylu graficznego marki, tworzymy wszelkie materiały graficzne do wykorzystania w internecie oraz w formie druku i reklamy wizualnej.
W ramach projektowania graficznego dla Waszej firmy możemy wykonać nie tylko opakowania, ale również m.in. katalogi, broszury, grafiki do użytku internetowego, billboardy, oklejenia pojazdów i wiele innych.
Ile to kosztuje?
Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie. Możesz polegać na naszym szczerym doradztwie – nie sprzedamy Ci rzeczy, której nie potrzebujesz. Kwoty, które poznasz składają się na budżet, który zagwarantuje solidne podstawy do rozpoczęcia działań promujących markę. Naciśnij „+” aby poznać ceny.
- Naming
Stworzenie chwytliwej nazwy dla Twojego produktu. W tym działaniu liczy się łatwość zapamiętania, zapisu oraz unikalność. Pracując nad nazwą analizujemy bazy patentowe, kontekst kulturowy oraz dostępność domen internetowych.od 2000 zł netto
- Koncepcja brandingu
System identyfikacji wizualnej składa się z projektu logo, doboru kolorystyki marki oraz krojów pisma. Równie istotne elementy to graficzny motyw przewodni, piktogramy i ilustracje.od 10 000 zł netto