Branding produktu / projektowane opakowań i etykiet

Opracujemy wizerunek Twojego produktu.
Wymyślimy chwytliwą nazwę, zaprojektujemy wyjątkowe logo i opakowania.
 

Posiadamy duże doświadczenie w projektowaniu opakowań z sektora FMCG, technologicznego, kosmetycznego oraz budowlanego. Wiemy jak sprawić, aby odbiorcy wybierali właśnie Twój produkt. Razem skradniemy ich uwagę, zbudujemy zaufanie i podbijemy serca. Do dzieła! 

Odtwórz film
Wstrzymaj film

Poznaj 10 przykładowych projektów opakowań

  • 1. Hausa
  • 2. Sandwicz Szop
  • 3. FGE
  • 4. Polish Team
  • 5. Frazaar
  • 6. Tajm
  • 7. Polski Banan
  • 8. Smak Brzeg
  • 9. Simplit
  • 10. GIGI
Niemiecka marka Hausa specjalizuje się w produktach chemii budowlanej. Opracowaliśmy branding marki i projekt systemu opakowań produktów o zróżnicowanych rozmiarach.
Projekt, który podbił serca Klientów w całej Polsce. Unikatowa nazwa, postać brand hero oraz koncepcja opakowań produktów były istotnymi składnikami sukcesu marki.

Zakres prac: stworzenie nazwy, projekt logo, brand hero (kreacja postaci Szopa), projekt opakowań, fotografia, produkcja video
Minimalistyczny projekt brandingu i opakowań dla producenta olejków CBD – Feeling Good Essentials.
Marka kosmetyków samochodowych, której główny motyw graficzny odwołuje się do polskiej szkoły plakatu. Naming to gra w dwuznaczność słowa "Polish", znaczącego w tłumaczeniu zarówno "polski" jak i "polerować".
Projekt opakowań marki Frazaar – olejków kosmetycznych z drzewa kadzidłowca.
Naming, branding i projekt systemu opakowań dla marki cateringu dietetycznego Tajm.
Projekt opakowań dla marki Polski Banan – producenta akcesoriów do telefonów, szkieł ochronnych.
Projekt rebrandingu oraz systemu opakowań dla produktów garmażeryjnych Smak Brzeg.
Naming, branding marki i opakowań produktów dla producenta urządzeń inteligentnego wyposażenia domu.
Projekt opakowań deserowych i papierów pakunkowych dla wrocławskiej cukierni gigi.

Porozmawiajmy o indywidualnych potrzebach Twojego biznesu

Zostaw nam kilka informacji oraz dane kontaktowe. Wrócimy do Ciebie z propozycją darmowej konsultacji on-line i indywidualną wyceną Twojego projektu opakowań.
Poznaj wycenę Ok, porozmawiajmy!

Jak przebiega proces współpracy?

Szykujemy się do startu

Poznajemy Ciebie, Twój produkt i jego potrzeby. Upewniamy się, że przyświeca nam ta sama wizja. 

Spotkanie briefingowe prowadzimy u nas w studiu, Twojej siedzibie lub on-line. Współpracujemy zarówno z lokalnymi Klientami, jak i tymi funkcjonującymi w innych strefach czasowych.

Przygotowując się do pracy zadajemy wiele istotnych pytań dotyczących funkcjonowania marki, jej produktów oraz odbiorców. Definiujemy min. cechy marki, jej silne strony i przewagi konkurencyjne. Ta wiedza to dla nas podstawa, niezbędna dla stworzenia skutecznego projektu. Wszystkie wytyczne i informacje zostają zapisane w zredagowanym przez nas briefie.

Koncepcja graficzna produktu

Zapraszamy Cię na pierwsze spotkanie z wizerunkiem Twojego produktu. Koncepcję prezentujemy na rzeczywistych przykładach Twoich przyszłych opakowań i działań reklamowych. 

Zespół projektowy, na który składa się kreatywny project manager, copywriter oraz projektant graficzny w około 14 dni roboczych przygotują dla Ciebie dwie unikalne propozycje brandingu.

Efektem naszej pracy jest obszerna prezentacja, o przykładowym zakresie:

  • namingu, jeżeli tworzymy nową markę,
  • propozycji logo,
  • doboru typografii i kolorystyki,
  • opracowania stylu ikonografii,
  • projektu motywu graficznego i świata marki,
  • wizualizacji koncepcji na wybranych przykładach,
  • przykładowego copywritingu (tagline, slogan, claim’y oraz krótki tekst o marce).

Do przedstawionych prac nasz proces kreatywny zakłada 2 rundy wprowadzania zmian. Zmiany mogą być również prośbą o zupełnie nową koncepcję, gdyby pierwsze dwie nie spełniły Twoich oczekiwań.

Projektowanie graficzne 

Będziesz potrzebować materiałów do komunikacji i reklamy. Poruszając się w ramach wypracowanego na etapie koncepcji brandingu stylu graficznego marki, tworzymy wszelkie materiały graficzne do wykorzystania w internecie oraz w formie druku i reklamy wizualnej. 

W ramach projektowania graficznego dla Waszej firmy możemy wykonać nie tylko opakowania, ale również m.in. katalogi, broszury, grafiki do użytku internetowego, billboardy, oklejenia pojazdów i wiele innych.

Ile to kosztuje? 

Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie. Możesz polegać na naszym szczerym doradztwie – nie sprzedamy Ci rzeczy, której nie potrzebujesz. Kwoty, które poznasz składają się na budżet, który zagwarantuje solidne podstawy do rozpoczęcia działań promujących markę. Naciśnij „+” aby poznać ceny.

  1. Naming
    Stworzenie chwytliwej nazwy dla Twojego produktu. W tym działaniu liczy się łatwość zapamiętania, zapisu oraz unikalność. Pracując nad nazwą analizujemy bazy patentowe, kontekst kulturowy oraz dostępność domen internetowych. 

    od 2000 zł netto 

  2. Koncepcja brandingu
    System identyfikacji wizualnej składa się z projektu logo, doboru kolorystyki marki oraz krojów pisma. Równie istotne elementy to graficzny motyw przewodni, piktogramy i ilustracje.

    od 10 000 zł netto

     

Jak współpracę z nami oceniają Klienci?

  • 1 1. „Ekipa INTHESKY wsparła rozwój mojej marki poprzez opracowanie brandingu i projektu graficznego naszej strony www. To ludzie, którym 100 razy mówisz "nie wiem", wplatasz pomiędzy słowa "lekko, zdrowo, soczyście" i dostajesz dokładnie to, o czym nawet nie wiedziałeś, że marzysz ;)”

    Monika Ciesielska
    Właściciel, Dr Lifestyle
  • 2 „Opracowana przez INTHESKY koncepcja pomogła nam wyróżnić się na rynku cateringów dietetycznych. Wybraliśmy pierwszy z przedstawionych konceptów, który okazał się strzałem w 10!”

    Jacek Dawidowicz
    Prezes Zarządu, TAJM.PL
  • 3 „Nowy branding spełnia wszystkie nasze cele i wymagania, jest spójny, estetyczny i pozostawia nam pewną elastyczność. ITS pomogli nam zmierzyć się z problemami, które uniemożliwiały nam samodzielne wypracowanie koncepcji na identyfikację wizualną firmy. Bardzo doceniamy ITS za kompleksowe wsparcie i łatwość w komunikacji.”

    Elżbieta Urbanowicz
    Marketing Manager, Code Poets

Nasi klienci

Citronex
EFL Grupa Agricole
Motorpol Wrocław
Toyota
Pasibus
Wago
Deichmann
CShark
Angry Nerds
MindBox

Strona korzysta z cookies.

Szczegóły znajdziesz w polityce prywatności.

This site is registered on wpml.org as a development site.